آواي چكاوك

آواي چكاوك

جملات زيبا.طنز.عكس.عاشقانه ها

.

عاغا یکی از فانتزیام اینه که ماشین خفن مدل بالا دیدم با عجله سوار شم بگم چرا دیر اومدی :| بد که رانندرو دیدم بگم اااااااااااااااااببخشید فک کردم بابامه زودی پیاده شم :| :|

.

.

.

بابام به مامانم اس ام اس عاشقانه فرستاده...الان 2 روزه خونمون دعواست!!

مامانم گیر داده به بابام که این اس ام اسو کی واست فرستاده !!!!
.
.
.
پول خوشبختی نمیاره،
ولی گریه کردن تو BMW بهتر از گریه کردن روی دوچرخه ست
.
.
.
میگن تو جهنم چهل تا دختر میارن می چینن جلوت بعد تو باید به تک تکشون یاد بدی چطوری پارک دوبل بزنن... من رفتم توبه کنم خدافسسسس!
.
.
.
پسورد وایرلسمو دو روزه عوض کردم کلا محبوبیتمو تو همسایه ها از دست دادم! یکی یکی سرد و سردتر می شن. نگرانم دسته جمعی یه حرکتی بزنن.
امروز یکیشون بلند به اون یکی میگفت نامرد نذاشت فیلممو کامل دانلودکنم!
:|

.
.
.

آیا میدانید این زوج‌های عاشقی که روی ریل قطار و به سمت غروب خورشید قدم می‌زنند،
یا تا حالا قطار سوار نشده اند یا اگه سوار شده اند دستشویی نرفته اند،
یا اگه دستشویی رفته اند به سیستم دفع فاضلاب قطار دقت نکرده اند؟

.
.
.


امروز کنار خیابون ایستاده بودم ...یه دختره با جنسیس اومد جلوم ترمز کرد و گفت ...
ببخشید اقا میخوام برم صادقیه ...
منم بلد نبودم، بهش گفتم کار خوبی میکنی .. خیلی جای خوبیه ...برو به امید خدا ...
از خنده دیگه نمیتونست حرکت کنه :|


.
.
.
تازگی فهمیدم علاوه بر دست تقدیر ، یک شصت تقدیر هم هست که عجیـــــــب رو به ماست !!!!! :|
موافقاش بلایکن بی حمت

.
.
.
این پسرایی که میگن هر دختره دهه شصتی با آهنگ یه حلقه طلایی رقصیده. اینا همونایی هستن که توی عروسیا با کاپشن چرمشون با آهنگ  جونی جونم از خود بیخود میشدن و طول مسیر تالار رو میلرزوندن
کور شم اگه دروغ بگم:))

.
.
.
دختره سنِ خرٍ مش علی حسین تو لواسون رو داره، زده این شاهزاده رویای من کی میاد دنبالم ،خانوم جون تو الان باید منتظر عزرائیل باشی پاشو دو رکعت نماز بخون:|

.
.
.

پسرایی که ابروهاشونو هشتی بر میدارن٬ آیا میدونن که لاک صورتی چقدر به دستشون میاد ؟

.
.
.

آخه چرا عمه سوسن من که سالهاست ساکن کالیفرنیاست و مولتی میلیاردره و یه دختر داره که شاه داف کالیفرنیاستو عاشق منه و قراره بیاد یه روز منو ازین خراب شده ببره کالیفرنیا و دوماد خودش کنه باید یه شخصیت خیالی باشه!!!؟؟؟؟چـــــــــــرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

.
.
.

هنوزم هستن آدمای خزی که وقتی میخوایم امتحان رو لغو کنیم میگن ....نع.....ما خوندیم !

.
.
.
دلم میخواد لیلا فروهر رو ببینم و ازش بپرسم چطور شد که از «ای دل تو خریداری نداری» رسیدی به اشعار مولانا

.
.
.

دقت کردین وقتی میرین دکتر
مریض قبل شما ٣ ساعت تو اتاق دکتره
ولی وقتی نوبت شما که میشه دو ثانیه معاینه میشین و میایین بیرون! ؟
.
.
.
بالاخره حکمت ” آی سی یو ” رو در بیمارستان دریافتم !
جمله ای حکیمانه از جناب عزراییل خطاب به بیمار : “I See You”

.
.
.
یک ساعته اومدم اف دی ال و در اتاقمم بستم ک دارم درس میخونم مثلا!
الان بابام اومده میگه دخترم داری چیکار میکنی؟
گفتم دارم درس میخونم میگه بیا کتابتم ببر که بهتر متوجه شی !
.
.
.
هیچی ترسناک تر از این نیس بیای خونه ببینی یکی اتاقتو تمیز کرده
حالا ۲ ساعت باید بشینم فکر کنم ببینم چی قایم کرده بودم و آیا کشف شده یا نه !
.
.
.
هر وقت دره این یخچال لامصــب رو باز میکنیم خالیه ها،
حالا اگه بخوایم یه قابلمه کوچیک
تو یخچال جا بدیم
باس یه ساعت پازل حل کنیم با محتویات ، تا بتونیم جاش بدیم ..!
.
.
.
بالاخره فهمیدم چرا اینقد تو عروسیا بهت اصرار میکنن بری برقصی!
چون خودشون جا ندارن بشینن، بر که میگردی هم جا نداری هم میوه
تازه شیرینیاتم خوردن !

.
.
.
آهای اونایی که خیلی خودتونو میگیرید
چاه توالت ما هم خیلی وقتا میگیره
گفتم که در جریان باشید 

.
.
.
.آیا میدانید کوتاه‌ترین جنگ در سال ۱۸۹۶ بین زانزیبار و انگلستان که ۳۸ دقیقه طول کشید؟؟؟!!
فک کنم رفتن لب مرز به هم فحش دادن برگشتن!

.
.
.
بیست سوالی ….؟
_ تو جیب جا میشه ؟
بله
_از جیب راحت در میاد ؟
بله
_glx ؟
افرین درسته !

.
.
.
.پیرزن دید عزراییل داره میادازترس رفت تومهدکودک نشست پیش بچه ها
و شروع کرد به پفک خوردن!
عزراییل نشست پیشش گفت چکارمیکنی؟
پیرزن با صدای بچگانه گفت: قاقامیخورم!
عزراییل گفت پس بخورکه میخوایم بریم ددر

.

.

.
جهنم برای دخترا یعنی اینکه:
برید تو آسانسور
دکمه رو فشار بدید
در بسته میشه
بعد یهو می بینید یه سوسک بالدار رو سقفه
گریه نکنید...ادامه نمیدم
!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: نیوشا ׀ تاریخ: چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , khodaejaze.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com